تحقیق درباره سيستم‌ تعليق‌-1820774

تحقیق درباره سیستم‌ تعلیق‌,سیستم‌ تعلیق‌,تعلیق‌|1820985|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق درباره سيستم‌ تعليق‌ آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 84 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

لرزش‌هاي‌ پي‌ در پي‌ بدنه‌ خودرو سبب‌ خستگي‌ راننده‌ و سرنشينان‌ مي‌شود. در پي‌آن‌ كارآيي‌ و بازدهي‌ رانندگي‌ و عمر مفيد خودرو كاهش‌ يافته‌ و سلامتي‌ انسان‌ به‌ خطرمي‌افتد. بنابراين‌ مدل‌ سازي‌ مود سواري‌ خودرو و به‌ سازي‌ لرزشي‌ آن‌ با بهره‌ ازميراينده‌هاي‌ ارتعاشي‌ از ديدگاه‌هاي‌ مهم‌ در طراحي‌ خودرو بوده‌، كه‌ آسايش‌ سرنشين‌،افزايش‌ دوام‌ خودرو، ايمني‌ و افزايش‌ كنترل‌ خودرو را به‌ دنبال‌ دارد.

خاصيت‌ ميرايش‌ ارتعاشات‌ و لرزش‌ها و رفع‌ بعضي‌ از اغتشاشات‌ حركت‌ درخودرو و حفظ‌ بعضي‌ ويژگي‌هاي‌ مناسب‌ جهت‌ ايمني‌، از ويژگي‌هاي‌ مناسب‌ مكانيكي‌است‌ كه‌ انجام‌ آن‌ با يك‌ وسيله‌ مكانيكي‌ امكان‌پذير است‌. مجموعه‌ مشخصي‌ كه‌ فراهم‌ گر هدف‌ بالا است‌، سيستم‌ تعليق‌ نام‌ دارد. اين‌ مجموعه‌ قلمرو وسيعي‌ را با خواص‌ و وظايف‌متفاوت‌ در بر دارد.

نقش‌ سيستم‌ تعليق‌ در خودرو مهار چرخ‌ در فضا (در سه‌ راستاي‌ Z , Y , X) وفراهم‌ كردن‌ حركات‌ خطي‌ و زاويه‌اي‌ مناسب‌ آن‌ است‌. نيز چرخ‌ها را به‌ صورت‌ تكيه‌گاهي‌امن‌ در زير خودرو نگاه‌ مي‌دارد به‌ گونه‌اي‌ كه‌ چرخ‌ها توان‌ مهارسازي‌ نيروهاي‌ اعمالي‌ به‌خودرو (گرانش‌، گريز از مركز، نيروهاي‌ رانشي‌ و ترمزي‌ و...) را داشته‌ باشند.ويژگي‌هاي‌ سختي‌ و ميرايي‌ تعليق‌ بايستي‌ چنان‌ برگزيده‌ شوند كه‌ پايداري‌ و آسايش‌خودرو تأمين‌ گردد.

براي‌ پي‌ بردن‌ به‌ جايگاه‌ سيستم‌ تعليق‌، خودرو را در سه‌ حالت‌ زير درنظرمي‌گيريم‌:

حالت‌ اول‌ - بي‌ تعليق‌: بدون‌ سيستم‌ تعليق‌، تاير و بدنه‌ معلق‌ مي‌باشند. در نتيجه‌ هرناهمواري‌ در سطح‌ جاده‌، به‌ سرنشينان‌ خودرو منتقل‌ خواهد شد.

حالت‌ دوم‌ - با تعليق‌ و بي‌ لرزه‌گير: در اين‌ حالت‌ تاير به‌ زمين‌ چسبيده‌ ولي‌ بدنه‌معلق‌ مي‌باشد. در نتيجه‌ بدنه‌ خودرو به‌ طور مداوم‌ به‌ بالا و پايين‌ نوسان‌ مي‌كند.

حالت‌ سوم‌ - با تعليق‌ و با لرزه‌گير: در اين‌ حالت‌ تاير و بدنه‌ به‌ زمين‌ چسبيده‌ است‌ ولرزه‌گير، نوسانات‌ فنر را دفع‌ مي‌نمايد چرخ‌ها به‌ راحتي‌ به‌ بالا و پايين‌ حركت‌ كرده‌ وپايداري‌، اطمينان‌ و راحتي‌ خودرو را در پي‌ خواهد داشت‌.



مطالب دیگر:
🔍دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر🔍دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه بتنی با آسانسور🔍دانلود یک نقشه بسیار خوب و کامل ساختمان مسکونی (بتنی) یک طبقه🔍دانلود نقشه معماری و سازه ای یک ساختمان مسکونی 2 طبقه (بتنی)🔍دانلود نقشه بسیار زیبا و کامل با تمام جزئیات معماری و سازه ای مجتمع تجاری - اداری - مسکونی🔍پروپوزال با عنوان بهینه سازی خرپاها با روشهای متاهیوریستیک(الگوریتمهای فراکاوشی)🔍سقف های پلیسه ای و مشبک🔍دانلود دو مقاله بسیار کامل و خوب در مورد بتن های خود ترمیم شونده🔍سیلوها🔍طراحی مخازن هوایی و زمینی آب🔍سیستم سقف مجوف بتن مسلح-یوبوت-UBOOT-سقف جدید🔍مدیریت اقتصاد و سلامت🔍فرهنگ و تاثیر آن بر بهداشت مادر و نوزاد و نظام عرضه خدمات بهداشتی و درمانی🔍جزوه پاورپوینت تصویری و روان آموزش طراحی تیر-طراحی سازه بتنی🔍دیتیل اتوکد پنجره و پروفیل-ابعاد استاندارد پنجره جهت درج در طراحی🔍بلوک نقشه معماری شامل جزییات نامحدود(خودرو-مبلمان-فضای سبز-پنجره-در و...)🔍نمونه واقعی و کاربردی طراحی مجموعه‌های تجاری اداری تفریحی -معماری-شهرسازی🔍بلوک نقشه مبلمان بیمارستان-هرآنچه از مبلمان بیمارستان نیاز دارید🔍بلوک مبلمان ساختمان-نقشه اتوکد آماده جهت درج در طراحی🔍طراحی مجتمع مسکونی-جزییات کامل-پژوهش ارشد🔍نقشه ساختمان-دیتیل نازک کاری-معماری-عمران🔍فهرست بهای واحد پایه رشته تأسیسات برقی سال 95 با فرمت اکسل🔍فهرست بهای واحد پایه رشته تأسیسات مکانیکی سال 95 با فرمت اکسل🔍فهرست بهای واحد پایه رشته سد سازی سال 95 با فرمت اکسل🔍فهرست بهای واحد پایه رشته آبیاری تحت فشارسال 95 با فرمت اکسل