تحقیق درباره سيستم تلفن و شبكه كامپيوتري-1820783

تحقیق درباره سیستم تلفن و شبکه کامپیوتری,سیستم تلفن و شبکه کامپیوتری,شبکه کامپیوتری|1820994|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق درباره سيستم تلفن و شبكه كامپيوتري آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 12 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

تعريف شبكه: به مجموعه‌اي از كامپيوترهاي مستقل و متصل به هم شبكه گفته مي‌شود، اين مفهوم را نبايد مترادف با سيستم‌هاي توزيع شده دانست زيرا سيستمهاي توزيع شده متصل به هم بوده ولي مستقل از يكديگر نمي‌باشند زيرا در اين سيستمها كليه پردازشها توسط كامپيوتر مركزي انجام مي‌شود ولي در شبكه‌هاي كامپيوتري مستقل از ديگر كامپيوترها پردازش خود را انجام مي‌دهند و فقط تبادل اطلاعات بين كامپيوترهاي مختلف انجام مي‌گيرد.

معمولاً در شبكه‌ها تعدادي كامپيوتر براي اجراي برنامه‌هاي كاربران وجود دارد كه به اين كامپيوترها host يا ميزبان مي‌گويند.

hostها توسط زير شبكه ارتباطي يا subnet با هم در حال ارتباط هستند. در واقع subnet همان سيستم انتقال يا حمل مي‌باشد.

تقريباً در تمامي شبكه‌ها subnetها داراي دو عنصر اصلي هستند:

1) عناصر سوئچينگ كه وظيفه پردازشگري واسط پيغام‌ها را دارند.

2) خطوط ارتباطي: كه در دو نوع Point to Point و Multi Point وجود دارند.

انواع حالتهاي انتقال داده‌ها:

simplex (ساده): در اين روش يك سيستم فرستنده و ديگري گيرندة اطلاعات است.

half Duplex (نيمه دوطرفه) كه در اين روش در يك زمان مشخص فقط يكي از سيستم‌ها براي سيستم ديگر اطلاعات مي‌فرستند.

full Duplex (دو طرفه) كه در اين روش بطور همزمان دو سيستم مي‌توانند براي هم اطلاعات بفرستند.



مطالب دیگر:
📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کیفیت زندگی کاری📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های اثربخشی سازمانی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های اخلاق حرفه‌ای📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های برون سپاری📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های خلاقیت📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کشاورزی پایدار📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های شایستگی محوری📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های سرمایه فکری📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کارآفرینی سازمانی📜تحقیق درمورد نقش بازاريابي در ايجاد تقاضا براي خدمات بانكي📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های هویت سازمانی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های صادرات و توسعه آن📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های فساد اداری📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های اجتناب مالیاتی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کیفی اطلاعات مالی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های مسئولیت‌های اجتماعی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف فناوری اطلاعات و صنعت بیمه📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه بانکداری نوین📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه برنامه ریزی استراتژیک📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه تصویر سازمانی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رهبری معنوی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه وفاداری مشتری📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رضایت مشتریان📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه ساختار سازمانی