تحقیق بررسي جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب-50016876
مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق بررسي جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
دانلود تحقیق بررسي جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب
این پروژه در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
قالب: Word
تعداد صفحات: 166
توضیحات:
چکیده
بحثی که امروزه به عنوان یکی از مسائل مهم مربوط به نامگذاری تجاری مطرح شده، جایگاه یابی نام نشان تجاری است، مفهومی که رایز و تروت برای اولین بار در سال 1970 مطرح کردند. این کلمه، در واقع، جایی است که یک شرکت نیاز دارد برای شروع فعالیت های نامگذاری تجاری اش از آنجا آغاز کند. در حقیقت، شرکت با توجه به عوامل مختلف جایگاه نام و نشان تجاری را یعنی تعیین کرده و آن را به کمک ابزار های بازار یابی به ذهن مشتری منتقل می کند. جایگاه یابی نام تجاری در واقع، چگونگی ادارک یک نام تجاری توسط بازار هدف در مقایسه با رقباست. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت ذهن مشتری در بر دارنده ی جایگاه نام و نشان تجاری است. نوع فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد، نوع ارتباطات، میزان ارائه ی خدمات، کیفیت محصولات، و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت، و بسیاری از عوامل دیگر می تواند بر جایگاه نام و نشان تجاری تاثیر بگذارد.
با توجه به تحقیقات گذشته و با استفاده از مدل ها و شاخص های موجود، همچون شاخص های مدل مزیت رقابتی کاتلر و با ایده گرفتن از جایگاه یابی خدمات بلک سون و کالافاتیس و شاخص های مطرح شده توسط محققان دیگر، در تحقیق حاضر، به روش تحلیلی-پیمایشی (با استفاده از دو مجموعه پرسشنامه مشابه، مربوط به مشتریان، و کارشناسان شرکت الماس کویر) چهار ویژگی محسوس محصولات شرکت الماس کویر (قیمت، کیفیت، خدمات، و نوآوری) به عنوان عوامل مناسب برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت مذکور در مقایسه با رقیبش (شرکت برلیان) مورد آزمون قرار گرفت تا جایگاه این ویژگی ها در ذهن مشتریان و کارشناسان شرکت مشخص شده، مورد مقایسه قرار گرفته، و در نهایت اولویت های آنها تعیین گردد (اهداف تحقیق). هر کدام از شاخص ها، با توجه به تعاریف مربوط در بخش روش تحقیق در چندین سوال مطرح و از نمونه ی آماری تحقیق (شامل 220 خرده فروش در رفسنجان و 32 کارشناس بازاریابی، تحقیقات بازار و فروش شرکت) که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند، پرسیده شد. آزمون های مورد استفاده برای این تحقیق شامل آزمون دو جمله ای، آزمون من – ویتنی و آزمون رتبه بندی فریدمن برای تعیین اولویت های هر گروه است.
نتایج نشان داد که مشتریان و کارشناسان شرکت هر چهار ویژگی را برای جایگاه شرکت الماس کویر مناسب می دانند و با توجه به این که بازار هدف، این ویژگی ها را مهم می داند، شرکت بایستی به کمک آمیخته های بازاریابی مناسب به تقویت بیشتر این ویژگی ها در مقایسه با رقبا بپردازد تا به جایگاه مناسب دست یابد.
واژگان کلیدی: نام و نشان تجاری، جایگاه یابی نام و نشان تجاری، هویت نام و نشان تجاری، تصویر نام و نشان تجاری، قیمت، کیفیت، خدمات، نوآوری
دانلود تحقیق رقیب گرایی با فرمت ورد
- دانلود رقیب گرایی,تحقیق رقیب گرایی docx,تحقیق کامل رقیب گرایی,تحقیق درباره رقیب گرایی,تحقیق رقیب گرایی,تحقیق با موضوع رقیب گرایی,تحقیق در مورد رقیب گرایی,تحقیق دانش آموزی درباره رقیب گرایی,تحقیق دانشجویی درباره رقیب گرایی
- هدف از این تحقیق بررسی رقیب گرایی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات32حجم62/174 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی رقیب گرایی با فرمت docx در قالب 32 صفحه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی ,پیشینه تحقیق رقیب گرایی ,مبانی نظری رقیب گرایی ,مبانی نظری,پیشینه تحقیق, رقیب گرایی
- فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی دارای 24 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
پاورپوینت بررسي جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب
- نام و نشان تجاری,جایگاه یابی نام و نشان تجاری,هویت نام و نشان تجاری,تصویر نام و نشان تجاری,قیمت,کیفیت,خدمات,نوآوری,پاورپوینت جایگاه نام و نشان تجاری شرکت
- دانلود این فایل در قالب Power Point قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد قالب: پاورپوینت تعداد اسلاید: 79 توضیحات: در روند نام گذاری تجاری تلاش می شود برای شرکت، محصول یا خدماتی که متمایز کننده آن در رقابت باشدجایگاهی خاص ای
مبانی نظری رقیب گرایی
- مبانی نظری رقیب گرایی,مبانی نظری,رقیب گرایی
- مبانی نظری رقیب گرایی دارای 24 صفحه با فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه
پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی
- پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی
- مبانی نظری رقیب گرایی مقدمه امروزه موفقیت شرکت ها و مؤسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است . نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییرند و شناخت این تغییرات نیز برای موفقیت بنگاه ها حیاتی است . از سوی دیگ
بررسی نوسانات تاثیرگذاری شبکه الجزیره در سوریه و مقابله های رسانه های رقیب
- پایان نامه بحران سوریه,پایان نامه در مورد سوریه,عوامل موثر در تحولات سوریه,پایان نامه در مورد تحولات سوریه,نقش شبكه الجزيره در تحولات سوريه,نقاط قوت شبکه الجزیره در سوریه,نقاط ضعف شبکه الجزیره در سوریه,نوسانات تاثیرگذاری شبکه الجزیره در سوریه
- هدف از این پایان نامه بررسی نوسانات تاثیرگذاری شبکه الجزیره در بحران سوریه و مقابله های رسانه های رقیب می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم1288/730 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل نام شبکه خبری الجزیره شهرتی به مراتب بیشتر از سالهای راه اندا
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی(فصل دوم تحقیق)
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی(فصل دوم تحقیق)
- وضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA توضیحات کامل در مورد متغیر رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع: دارد (به شیوهAPA) نوع فایل: WORDو قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی
مبانی نظری وپیشینه رقیب گرایی
- مبانی نظری وپیشینه رقیب گرایی,پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی,پیشینه نظری رقیب گرایی,مبانی نظری رقیب گرایی
- پیشینه و مبانی نظری رقیب گرایی توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و
تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری)
- تحقیق آماده ویژه درس تئوری های حسابداری با موضوع فریه های رقیب, دانلود تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری), تحقیق فرضیه های رق?
- دانلود تحقیق با موضوع فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری)، در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل : چکیده مقدمه فرضیه های رقیب فرض صفر فرضیه ی مکانیکی تشخیص فرضیه ها کاپلان ورول روش اجرای تحقیق روش تحقیق مطالعه رویدادی بال تحقیق در مور
پیشینه ومبانی نظری تحقیق رقیب گرایی(فصل دوم پایان نامه)
- پیشینه ومبانی نظری تحقیق رقیب گرایی(فصل دوم پایان نامه) ,پیشینه ومبانی نظری رقیب گرایی(فصل دوم پایان نامه)
- پیشینه ومبانی نظری تحقیق رقیب گرایی(فصل دوم تحقیق) توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوط
تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری)،
- تحقیق آماده ویژه درس تئوری های حسابداری با موضوع فریه های رقیب, دانلود تحقیق فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری), تحقیق فرضیه های رق?
- دانلود تحقیق با موضوع فرضیه های رقیب (ویژه درس تئوری های حسابداری)، در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل : چکیده مقدمه فرضیه های رقیب فرض صفر فرضیه ی مکانیکی تشخیص فرضیه ها کاپلان ورول روش اجرای تحقیق روش تحقیق مطالعه رویدادی بال تحقیق در مور
تحقیق رقیب گرایی
- تحقیق رقیب گرایی,مبانی نظری رقیب گرایی,پیشینه تحقیق رقیب گرایی,چارچوب نظری رقیب گرایی,ادبیات نظری رقیب گرایی,پژوهش رقیب گرایی
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رقیب گرایی، در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: امروزه موفقیت شرکت¬ها و مؤسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است. نیازها و خواسته¬های مشتریان همواره در حال تغییرند