نیاز ذینفعان، توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها و حسابداری اجتماعی-50017851

نیاز ذینفعان,مسئولیت اجتماعی,سازمان‌,شرکت‌ها و حسابداری اجتماعی,نیاز ذینفعان، توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها و حسابداری اجتماعی,هدف حسابداری مسئولیت اجتماعی|50018062|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد نیاز ذینفعان، توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها و حسابداری اجتماعی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود مقاله نیاز ذینفعان، توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و شرکت‌ها و حسابداری اجتماعی
این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد

قالب: Word


تعداد صفحات: 21




توضیحات:

مقدمه
حسابداری مسئولیت‌های اجتماعی (یا به عنوان دیگر حسابداری و حسابرسی مسئولیت اجتماعی) عبارتست از حسابداری اجتماعی و زیست محیطی، ارائه گزارش نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها می‌باشد. به تعبیری دیگر گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت شامل یک گزارش با ابعاد مالی و غیرمالی موضوعات حسابداری می‌باشد که در آن گزارشی از فرآیند انتقال اثرات اجتماعی و زیست محیطی ناشی از مجموعه اقدامات اقتصادی سازمان را به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌دهد. این گزارش ممکن است برای گروهی از آحاد جامعه و یا کل جامعه‌ای است که سازمان‌های بزرگ در آن حوزه در تعامل با آنها فعالیت می‌نمایند.
حسابداری مسئولیت اجتماعی موضوعی است که معمولاً در زمینه کسب و کار و یا ارائه و جمع‌بندی اطلاعات نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) می‌باشد. اگرچه صرفاً انتظار می‌رفته است که همه این ابعاد و موضوعات در گروهی خاص از سازمان‌ها از جمله سازمان‌های غیردولتی، سازمان‌های خیریه و سازمان‌های دولتی به صورتی بسیار مؤثرتر و یا به تعبیری دیگربه عنوان رسالت ویژه این سازمان‌ها مطرح و برای آنها مهم‌تر باشد به گونه‌ای که آنها ممکن است در حسابداری مسئولیت اجتماعی در قیاس با سایر شرکت‌ها از مسئولیت بیشتری برخوردار باشند.
به تعبیری دیگر حسابداری مسئولیت اجتماعی دارای این تصور از شرکت‌های بزرگ است که آنها می‌بایست دارای مسئولیت‌پذیری و تعهد و مسئول در قبال جامعه متناسب با فعالیت‌های خود باشند به تعبیر D. Crowther حسابداری اجتماعی در این مفهوم به عنوان رویکردی به گزارش فعالیت‌های یک شرکت که براساس نیاز به اقدام شناسایی رفتار اجتماعی مرتبط به خود را نموده و تعیین می‌نماید کسانی را که عملکرد اجتماعی و توسعه اقدامات شرکت برای آنها مؤثر است و اینکه آیا عملکرد شرکت و اقدامات اجتماعی شرکت در قبال جامعه مطابق با روش‌های گزارشدهی مربوط مناسب می‌باشد.



مطالب دیگر:
📖پاورپوینت بررسی مدولاسیون های دیجیتال 📖ارتباط میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 66 صفحه📖مدیریت دانش در کتابخانه ها و بررسی فرآیندهای اصلی آن📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش در كتابخانه ها 66 صفحه📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 33 صفحه📖ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی و بررسی ابعاد و نظریه های آن📖دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 79 صفحه📖پاورپوینت آشنایی با ماشین های وایرکات 📖پاورپوینت آشنایی با مقرهای برق📖پاورپوینت بررسی فرآیند ماشین وایرکات📖مدل ها و مولفه های کارآفرینی سازمانی با تاکید بر موانع آن📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق موانع کارآفرینی سازمانی 102 صفحه📖کارآفرینی سازمانی و بررسی موانع آن از دیدگاه های مختلف📖حل المسائل ویرایش سوم کتاب فیبر نوری کایزر📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی سازمانی 50 صفحه📖مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن 📖کارآفرینی سازمانی و عوامل موثر بر تمایل به آن📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 64 صفحه📖کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن📖بکارگیری کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط و ارائه تکنیک های بازاریابی متناسب با این شرکت ها📖مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی 50 صفحه📖پاورپوینت آشنایی با پادکست 📖ساختار سازمانی و بررسی ابعاد و انواع آن📖مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی 67 صفحه