هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني-50017853

هوش تجاري,تصميمات کلان سازماني,هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني,عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان,اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان|50018064|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود مقاله
این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد

قالب: Word


تعداد صفحات: 19


توضیحات:

چکيده
در اين نوشتار آثار مثبتي که هوش تجاري (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصميمات عمده و کلان سازماني دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماري هوش تجاري و مزاياي آن به همراه نحوه برخورد و نوع پياده سازي آن پرداخته شده است، هوش تجاري نه به عنوان يک ابزار يا يک محصول و يا حتي سيستم، بلکه بعنوان يک رويکرد جديد در معماري سازماني بر اساس سرعت در تحليل اطلاعات به منظور اتخاذ تصميمات دقيق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است. در اين مقاله، دلايل لزوم استفاده با تشريح اهداف آن، ضمن معرفي تکنيک‌هاي عمومي، مورد بررسي قرار گرفته است.
مقدمه
فناوريهاي نوين با سرعتي سرسام آور در حال پيشرفت هستند، به طوري که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابي وصف ناپذير به دنبال ترفند هايي مي گردند که بقايشان را در اين عرصه آشفته و متلاطم تضمين کنند. سازمانها بايد بپذيرند که فلسفه حياتشان تغيير کرده است و ديگر زنده بودن به معناي رسيدن به وضعيت سوددهي مداوم نمي تواند باشد و بايد به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتي در اين عرصه به صورت سنتي و به دور از قواعد جديد بازي کسب و کار مي کند و براي اينکه بتوان پا به پاي رقبا باقي ماند يا شايد بسختي و با مهارت بسيار بتوان يک قدم از آنها پيش گرفت، مي بايست به قواعد جديد بازي کاملا مسلط بود تا شايد روزي بتوان خود يک قاعده جديد انگاشت. بنابراين تسلط بر فناوريهاي جديدي مانند هوش تجاري در کسب و کارها يک الزام وضرورتي اجتناب ناپذير تلقي مي شود. هدف اين نوشتار نيز چيزي جز يادآوري روند روبه رشد و توقف ناپذير نوآوري در فناوري و دگرگوني در نحوه کسب و کارها نيست؛ تحولي که در اين انقلاب صورت پذيرفته است و دگرگونيهايي که در رويه تغييرات موجبات بروز اختلافات و پيدايش شکافهاي عميقي را بين فرداها با امروز فراهم آورده و خواهد آورد.



مطالب دیگر:
📗پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری کمال گرایی📗پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری كانالهای توزیع📗پاورپوینت عایق های رطوبتی جدید📗ارزیابی توزیع کاربری ها در بافت قدیم و جدید شهر زنجان با استفاده از GIS📗پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری كیفیت زندگی📗پیشینه پژوهش وچارچوب مبانی نظری گرایش به داخل هزینه📗پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مت آمفتامین📗پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)📗پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مشتری گرایی📗پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی📗دانلود فایل لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی📗پاورپوینت حسابداری ذخایر، بدهی های احتمالی و دارایی های احتمالی (استاندارد حسابداری شماره 4)📗رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه (استاندارد حسابداری شماره 5)📗کتابچه نماد ها یا سمبل های P&ID📗پیشینه پژوهش چارچوب مبانی نظری مهارتهای خودآگاهی و حل مساله در روابط زناشویی📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری نشر الکترونیک📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری نوآوری گرایی📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری هوش بازاریابی📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری در باب سازه ی تاب آوری📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری در باب سازه ی روش های مقابله ای📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری مفهوم هویت و هویت یابی📗پیشینه پژوهش و چارچوب مبانی نظری اختلال لجبازی - نافرمانی📗دوره آموزشی دستورالعمل جوشکاری WPS،گزارش تائید آن PQR و تائید صلاحیت جوشکار WPQ بر اساس کد ASME به همراه نمونه فرم ها📗چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال نارسا توجه فزون کنشی📗چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش امید به زندگی