51- بررسی تاثیر عوامل جوی بر مقدار شاخص ناهمواری راه برای نواحی آب و هوایی ایران با HDM- استفاده از نرم افزار 4-50058702

|50058913|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد 51- بررسی تاثیر عوامل جوی بر مقدار شاخص ناهمواری راه برای نواحی آب و هوایی ایران با HDM- استفاده از نرم افزار 4 آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی تاثیر عوامل جوی بر مقدار شاخص ناهمواری راه برای نواحی آب و هوایی ایران با HDM- استفاده از نرم افزار 4

منصور فخری - استادیار گروه راه و ترابری دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالد
محسن حسینی - کارشناس ارشد راه و ترابری دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدی


چکیده مقاله:

شناخت عوامل موثر در گسترش خرابی راه در بهره گیری بهتر از رو شهای نگهداری و مرمت آن، نقش بسزایی دارد. ناهمواری مهمترین پارامتر در مدلسازی اضمحلال روسازی است که نشا ندهنده سطح کیفیت سواری میباشد و به عنوان عامل اصلی در استهلاک وسایل نقلیه شناخته م یشود. برای شناخت بهتر مکانیزم خرابی راه، میتوان میزان نقش پارامترهای مختلف در به وجود آمدن ناهمواری روسازی را بررسی نمود. در این تحقیق با استفاده از HDM- نرمافزار 4اثر عوامل جوی بر میزان تغییرات شاخص ناهمواری راه برای نواحی آب و هوایی ایران و در سطوح مختلف ترافیکی وجغرافیایی مورد بررسی قرار گرفته است، نتایج این تحقیق نشان م یدهد که هرچه رطوبت و بارندگی بالاتر و دما پایینتر باشد مقدار ناهمواری بیشتر می شود


کلیدواژه‌ها:

شاخص ناهمواری راه - 4-HDM- آب و هوا - نگهداری روسازی


نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:


فخری, منصور و محسن حسینی، ۱۳۹۱، بررسی تاثیر عوامل جوی بر مقدار شاخص ناهمواری راه برای نواحی آب و هوایی ایران با HDM- استفاده از نرم افزار 4، نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (فخری, منصور و محسن حسینی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (فخری و حسینی، ۱۳۹۱)



مطالب دیگر:
📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کیفیت زندگی کاری📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های اثربخشی سازمانی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های اخلاق حرفه‌ای📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های برون سپاری📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های خلاقیت📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کشاورزی پایدار📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های شایستگی محوری📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های سرمایه فکری📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کارآفرینی سازمانی📒تحقیق درمورد نقش بازاريابي در ايجاد تقاضا براي خدمات بانكي📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های هویت سازمانی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های صادرات و توسعه آن📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های فساد اداری📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های اجتناب مالیاتی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های کیفی اطلاعات مالی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و نظریه های مسئولیت‌های اجتماعی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف فناوری اطلاعات و صنعت بیمه📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه بانکداری نوین📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه برنامه ریزی استراتژیک📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه تصویر سازمانی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رهبری معنوی📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه وفاداری مشتری📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رضایت مشتریان📒مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه ساختار سازمانی