31-تعیین الگوی حجم تردد ساعت طراحی و ضریب توزیع ساعتی در جاده های برون شهری ایران براساس مطالعه موردی بر روی محورهای منتخب كشور-50081032

|50081243|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد 31-تعیین الگوی حجم تردد ساعت طراحی و ضریب توزیع ساعتی در جاده های برون شهری ایران براساس مطالعه موردی بر روی محورهای منتخب كشور آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مشخصات نویسندگان مقاله تعیین الگوی حجم تردد ساعت طراحی و ضریب توزیع ساعتی در جادههای برون شهری ایران براساس مطالعه موردی بر روی محورهای منتخب کشور

علی عرب - کارشناس ارشد برنامه ریزی حمل و نقل، شرکت مهندسین مشاور مترا
مینا قنبری گرکانی - دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل و نقل، قزوین


چکیده مقاله:

تحلیل ترافیکی هر مسیر، براساس حجم تردد ساعت طراحی انجام میپذیرد. حجم تردد ساعت طراحی، ضریب توزیع ساعتی و میانگین ترافیک روزانه در طی سال، پارامترهایی میباشند که با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند. در آییننامه راههای آمریکا به مفهوم حجم تردد ساعت طراحی و ضریب توزیعساعتی توجه خاص مبذول شده و بحثی درباره نحوه تعیین و محاسبه آن به میان آمده است. اما در ایران، معمولا بدون عنایت به تفاوتهای موجود میان ترافیک راههای آمریکا و ایران به استفاده از همان روش بدون هیچگونه تغییر مبادرت ورزیده میشود. این تحقیق تلاشی است در جهت تعیین الگوی حجم ترددساعت طراحی و ضریب توزیع جهتی در ایران با استفاده از تحلیل وضعیت تردد 25 مسیر منتخب در ایران. ترافیک ساعتی مسیرهای مذکور ( 8760 ساعت) در طول یکسال به صورت جهتی و جداگانه موردبررسی قرار گرفتهاند و پیشنهادات کارشناسی با توجه به الگوی ترافیک این مسیرها در انتهای مقاله ارائه شده است.


کلیدواژه‌ها:

حجم تردد ساعت طراحی - ضریب توزیع ساعتی - میانگین ترافیک روزانه در طی سال - الگوی تردد - آییننامه راههای آمریکا


نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:


عرب, علی و مینا قنبری گرکانی، ۱۳۹۱، تعیین الگوی حجم تردد ساعت طراحی و ضریب توزیع ساعتی در جادههای برون شهری ایران براساس مطالعه موردی بر روی محورهای منتخب کشور، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (عرب, علی و مینا قنبری گرکانی، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (عرب و قنبری گرکانی، ۱۳۹۱)



مطالب دیگر:
ثبت کتاب خاطرات نماز ویژه دختر خانم هاآموزش قرائت نماز بصورت انیمیشنآداب غذا خوردنسورس ویندوز فون - مجموعه سورس نرم افزار های حرفه ای سیستم عامل ویندوز فونساخت بازی و برنامه بدون دانش برنامه نویسیچهل گناه زبان10 تم پاورپوینت برای ارائه پایان نامهدانلود کاملترین و دقیق ترین برنامه سالانه ابتدایی بر اساس طرح تدبیرمبدل گشتاور نیرواسکریپرها آهنگ بی کلامدانلود مقاله : اصل تشویق و تنبیه در مدیریت علویدانلود مقاله : اهميت اخلاق و مسئوليت هاي اجتماعي مديراندانلود مقاله : مقايسه توليد ناب با توليد دستي و توليد انبوه مقاله آمار تحلیلی ازدواج و طلاق برنامه نوسی جاواجزوه چگونه در مناقصات شرکت کنیم و برنده شویممقاله بررسی و شناخت چالش های فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش مقاله نقش‌خانواده واجتماع درتثبيت اعتقادات مذهبيمقاله اموزش حجاب در مدارسمقاله سوادآموزیدانلود تحقیق چرخ دنده و انواع آن و کاربردآنهادانلود پروژه کنداسیون وماشینی های جذبی ارتهاشات (با جداول و محاسبات )دانلود پروژه طراحی جاذب دینامیکی ارتعاش برای خودرومطالعات امکان سنجی مقدماتی ابزار های سایشی و برشی با پوشش های الماس میکرونی و نانو الماس با اهداف افزایش مقاومت سایشی