دانلود تحقیق در موردتأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون-50488468

|50488679|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود تحقیق در موردتأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

نام فایل : تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون


فرمت : .doc


تعداد صفحه/اسلاید : 85


حجم : 30 مگابایت



دانشگاه آزاد يزد
تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون
روش تحقيق :
در اين مقاله تحقيق براساس مقالات اينترنتي صورت گرفته كه در آن تأثير تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقيق قرار گرفته است.
مقدمه :
تبليغات بازرگاني، مخالفان و موافقان زيادي دارد. اما به هر حال واقعيتي است كه خود را بر همه ما تحليل كرده و آثار عميق آن بر عرصه هاي مختلف اقتصادي،‌فرهنگي،‌اجتماعي و سياسي، به معماران زندگي جمعي اجازه ناديده گرفتن آن رانميدهد؛ به ويژه آنكه تبليغات بازرگاني به يكي از اصلي ترين منابع مالي رسانه ها تبديل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پيام هاي تجاري برانگيخته است. هنگامي كه پيدايش رسانه هاي نوين نظير ماهواره و اينترنت و پخش فرامرزي و بدون مانع آنان را هم در نظر بگيريم، انگيزه و دلايل نهضت قانونمند كردن تبليغات بازرگاني صدچندان مي شود.
از اين رو،‌مديران و طراحان زندگي مسالمت آميز جمعي در سراسر جهان حركتي پرشتاب را به سمت تدوين قوانين تبليغات بازرگاني آغاز كرده اند. امروز شاهد آن هستيم كه افزون بر قوانين ملي،‌تلاش هاي منطقه اي و جهاني براي پي ريزي نظام مطلوب براي اين رشته خاص از علوم ارتباطات صورت مي گيرد. بااين حال كشور ما هنوز هم فاقد قانون تبليغات بازرگاني است و آثار نامقبول اين خلا قانوني چنان آشكار گشته است كه ديگر كسي منكر ضرورت و فوريت جبران آن نيست.
در اين راه استفاده از دانش و تجربه ديگران خردمندانه و لازم است، اما بدون ترديد بومي سازي آن و انتخاب الگوي مناسبي كه با مباني حقوقي و ديني ما نيز مغاير نباشد،‌نيازمند «بررسي تطبيقي اصول و مباني تبليغات بازرگاني درجهان معاصر،‌ايران و اسلام» است؛ البته با «يك رويكرد حقوقي».
تبليغات
(Advertising)
در بسياري از كتب و مقالات علمي در مورد بازاريابي،‌بحث پيشبرد، فروش را به ارتباطات
Communication
تعبير كرده اند. در حقيقت نامگذاري فوق داراي يك علت منطقي و رفتارشناسي است.
تبليغت به معني انتشار يك پيام به گروه يا گروههاي از جامعه به منظور دستيابي به هدف يا اهداف معين بازرگاني ، سياسي، اقتصادي واجتماعي است. در پيشبرد فروش،‌هدف تبليغات، هدف بازرگاني است و منظور از آ“،‌اطلاع رساني و راهنمايي به خريداران بالقوه كالاها و خدمات در مورد كيفيت، قيمت، مشخصات ، مزايا و كالا ديگر اطلاعاتي است كه احتمالاً در تصميم گيري خريدار داراي نقش و اثر مثبت دارد.
بنابراين تا اين قسمت مطالب پي برديم كه بايد همواره به 3 دسته از عناصر در فعاليتهاي بازاريابي عنايت داشت.
دسته اول :‌عناصر مادي محيط يا بازار هدف بود كه ميتوان مهمترين آنها را جمعيت و خصوصيات آن، توسعه اقتصادي، سرمايه هاي مالي انساني وقتي و بالاخره علوم و تكنولوژي نام برد.
دسته دوم : عناصر غير مدي محيط يا بازار هدف بود كه از آن زمره؛ خانواده، نهادهاي مذهبي، آداب و رسوم، ارزشها ،‌قوانين ، هنر و زبان و ادبيات را ميتوان برشمرد.
دسته سوم : آميخته بازاريابي نام داشت كه به هفت
P
موسوم است و معادلهاي فارسي آنها را بايد محصول يا كالا، قيمت ، توزيع،‌پيشبرد فروش، بسته بندي، روابط عمومي وقدرت ناميد.
قيمت
(Price)
شايد قيمت يكي از مهمترين عنصر در آميخته بازاريابي باشد بسياري از مصرف كنندگان يا مشتريان كالا اعم از داخلي يا خارجي را ميتوان با حربه قيمت كمتر،‌يا تخفيف بيشتر جلب نمود. گر چه از نظر علمي ساير عناصر آميخته بازاريابي اهميت كمتري از قيمت ندارند، ولي به علت قابل اندازه گيري بودن قيمت و امكان مقايسه سريع آن با كالاهاي مشابه،‌اين عنصر اهميت بيشتري يافته است. تصميم گيري در مورد تعيين قيمت بر خلاف گفته كليشه اي رايج كه عرضه و تقاضا را تعيين كننده قيمت مي داند، به عوامل متعدد و متنوعي مانند هزينه هاي توليد، قيمت تمام شده، موقعيت و چگونگي رقايت يا انحصار،‌ قوانين مالي و محاسباتي، هزينه هاي توزيع و ... بستگي دارد.
1- آموزش نيروي انساني و افزايش كارايي
2- كاهش هزينه نهايي
3- افزايش مقيساي توليد و صرفه جويي هاي حاصله
4- استفاده از حداكثر ظرفيت و جلوگيري از عامل ماندن عوامل توليد
5- به هنگام نمودن تكنولوژي
6- كاهش ضايعات
در بازارهاي خارجي عوامل ديرگي نيز درتعيين قيمت دخالت دارند از جمله :
...



مطالب دیگر:
📌185- تحلیلهای اقتصادی رشد شهر و شناخت متغیرهای ابزاری سیاستهای شهری📌186- بررسی خرابی پیش رونده در قاب های خمشی فولادی با استفاده از تحلیل دینامیكی📌187- بررسی ضریب رفتار قاب های طبقاتی بتن مسلح مهاربندی شده با مهار ضربدری توسط تحلیل پوش آور📌188- آنالیز شكنندگی لرزه ای بادبندهای كمانش ناپذیر (BRBF) به كمك تحلیل دینامیكی غیر خطی فزاینده (IDA)📌189- بررسی تحلیل بهبود رفتار لرزه ای پیوندهای ساخته شده از مقطع لانه زنبوری در قاب های با مهاربندی برون محور📌190- بررسی شكل پذیری و رفتار چشمه اتصال در اتصال پیشنهاد شده توسط استاندارد 2800 زلزله ایران بر اساس مطالعات تحلیلی و ازمایشگاهی📌191- بررسی عملكرد سازه های مهاربندی شده با استفاده از روش های تحلیل پوش اور بهنگام شونده📌192- بررسی تاثیر نسبت میرایی در نتایج تحلیل تاریخچه زمانی سازه های بلند فولادی📌193- بررسی تاثیر نسبت میرایی در نتایج تحلیل تاریخچه زمانی سازه های بلند فولادی📌194- تحلیل تیرهای عمیق بتن آرمه با تکیه گاههای ساده با استفاده از یک فرمول ساده📌195- کاربرد روش المانهای مرزی در تحلیل دینامیکی سدهای بتنی قوسی📌196- بررسی تحلیلی - تجربی رفتار سازه ای سیستم پانل های ساندویچی شاتکریتی📌197-تحلیل و طراحی اعضا بتن مسلح تحت برش دو محوره📌198- استفاده از شبكه مصنوعی عصبی در تحلیل دینامیكی یك سكوی دریایی📌199- تحلیل ستونهای جعبه ای بتن مسلح تحت اثر نیروی محوری و لنگر خمشی📌200- تحلیل حساسیت اتصال با صفحه انتهایی📌201- تحلیل عددی جریان دو فاز آب و هوا در اطراف دریچه كشویی تخلیه كننده تحتانی📌202- اعتبار بخشی مدلهای رفتاری ارتجاعی خمیری برای تحلیل دینامیكی سدهای خاكریز📌203- تحلیل عددی پرده آب بند سد سیازاخ كردستان📌204- روش جدید تحلیل دینامیكی غیر خطی سیستم های یك درجه آزادی با استفاده از مفاهیم برنامه ریزی ریاضی📌برنامه تحت اکسل طراحی پله مستقیم دو طرفه با دو پاگرد- به شکل تیر پیوسته📌205- تاثیر شكل دره بر تغییر شكلها وتنش های حاصل از تحلیل های استاتیكی و دینامیكی (مطالعه موردی سد سنگریزه ای میدوك)📌206- تحلیل پدیده ضربه قوچ در تونلهای آب بر نیروگاه ها با روش حجم محدود📌207-تحلیل لرزه ای دیوارهای برشی كوتاه (Squat) با بازشو📌208- تحلیل تراوش دو بعدی در پی و محاسبه زیر فشار در سدهای بتنی وزنی