دانلود تحقیق در موردتوسعه فعاليت‌هاي چتری در متدولوژي‌هاي چابک-50526189

|50526400|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود تحقیق در موردتوسعه فعاليت‌هاي چتری در متدولوژي‌هاي چابک آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

نام فایل : توسعه فعاليت‌هاي چتری در متدولوژي‌هاي چابک


فرمت : .ppt


تعداد صفحه/اسلاید : 64


حجم : 1 مگابایت



بنام خدا

توسعه فعاليت‌هاي چتری در متدولوژي‌هاي چابک

به نام آن‌که جان را فکرت آموخت

فهرست مطالب



مقدمه
1






3
5
6
متدولوژی‌های چابک




2
چارچوب استاندارد مدیریت پروژه
چارچوب پیشنهادی مدیریت پروژه چابک
4
اعتبار سنجی و توسعه
نتیجه‌گیری


7
مراجع
مقدمه
1


متدولوژی‌های ایجاد نرم‌افزار


زبان مدل‌‌سازی

مدل‌سازی مراحل فرایند تولید
متدولوژی‌های ایجاد نرم‌افزار
فرایندهای ایجاد نرم‌افزار

فعالیت‌های ایجاد
....



مطالب دیگر:
🔑پرسشنامه افسردگی بک 13سوالی ویرایش دوم🔑پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس 38 صفحه🔑بررسی نظریه های استرس و علل و منابع آن با تاکید بر نوجوانی🔑رویکردها و دیدگاه های مختلف در مورد استرس🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب 42 صفحه🔑دیدگاه های نظری در مورد اضطراب و روانشناختی اضطراب🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی 61 صفحه🔑دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 61 صفحه🔑جنبه های مختلف اضطراب اجتماعی و تصویر بالینی از فردی با اختلال اجتماعی🔑سبب شناسی اضطراب اجتماعی و بررسی دیدگاه های نظری آن🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 32 صفحه🔑نگرش بومی به خط مشی گذاری زیست محیطی🔑کتاب نظریه حلقه و مدول🔑خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر🔑پاورپوینت آشنايی با مبانی فلسفی و متدلوژيک تئوری سازمانی (Theory building) و پارادايم (Paradigm) در مديريت🔑کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتر اسماعیل خرم+حل المسائل🔑کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل🔑تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی🔑کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه 58 صفحه🔑بررسی مدیریت رسانه و مدیریت برنامه در صدا و سیما🔑مبانی نظری و پیشینه تحقیق فن بازار 94 صفحه🔑کارکردها و ضرورت وجود فن بازار و تفاوت آن با سایر بازارها🔑مدل های پیاده سازی فن بازار و عوامل موثر بر موفقیت آن