شراکتها و منابع معیار 4 مدل EFQM-50675987

|50676198|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد شراکتها و منابع معیار 4 مدل EFQM آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

حجم فایل : 1.1 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 103
بنام خدا شراکتها و منابع (معیار 4 مدل EFQM) 3 محتوی دوره SCM (مرتبط با معیار 4 – a)
مدیریت مالی و بودجه (مرتبط با معیار 4 – b)
تعمیرات و نگهداری، مدیریت انرژی و نظام زیست محیطی و ایمنی و مدیریت ریسک (مرتبط با معیار 4 – c)
مدیریت تکنولوژی (مرتبط با معیار 4 – d)
مدیریت دانش و اطلاعات (مرتبط با معیار 4 – e) 4- مشارکت ها و منابع سازمان های متعالی مشارکت های خارجی، تامین کنندگان و منابع داخلی را به منظور پشتیبانی از استراتژی و خط مشی ها و عملایت اثربخش فرآیندها، برنامه ریزی و مدیریت می کنند. آنها اطمینان می یابند که تاثیرات اجتماعی و زیست محیطی را به طور اثربخش مدیریت می نمایند.
4a- شرکا و تامین کنندگان برای منافع پایدار مدیریت می شوند.
4b- منابع مالی برای تضمین موفقیت پایدار مدیریت می شوند.
4c – ساختمان ها، تجهیزات، مواد و منابع طبیعی به روشی پایدار مدیریت می شوند.
4d – تکنولوژی برای پشتیبانی از تحقق استراتژی مدیریت می شود.
4e – اطلاعات و دانش برای حمایت از تصمیمات موثر و ایجاد قابلیت مدیریت
می شوند. 5 مدیریت زنجیره تأمین
SCM بخش اول 6 مفهوم مدیریت زنجیره تامین
Supply Chain Management 7 یک زنجیره تامین، شامل همه تسهیلات یا اعضاء (شرکاء) و نیز فعالیت هایی است که در تولید و تحویل یک کالا یا خدمت، از تامین کنندگان (و تامین کنندگان آنها) تا مشتریان (ومشتری آنها) درگیر هستند و مدیریت زنجیره تامین، مدیریت کردن این فعالیتها در زنجیره تامین است. مشتریان توزیع تامین کنندگان سازمان 8 اجزای زنجیره تامین شامل سه بخش:

بالا دست: تامین مواد/خدمات از تامین کنندگان

فرآیندهای داخلی: فعالیت های داخل سازمان برای تهیه محصول نهایی

پایین دست: توزیع و رساندن محصولات بین مشتریان 9 تعریف مدیریت زنجیره تامین یکپارچه سازی کلیه فعالیتهای زنجیره تامین از طریق بهبود روابط زنجیره برای دستیابی به موقعیت رقابتی قابل اتکا و مستدام.





ارتباط دادن همه فرآیندهای تامین و ساخت از مواد خام تا مشتری نهایی
تامین کنندگان سازمان ها مشتریان مشتریان
مشتریان تامین کنندگان
تامین کنندگان 10 زنجیره تأمین زنجیره تأمین یک فعالیت قدم به قدم نبوده بلکه یک فرآیند مدیریت تغییر است.
فرآیندها فعالیتهای
توسعه محصول طراحی محصول و فرآیند
تدارکات پیش بینی
لجستیک داخلی برنامه ریزی تولید
تولید و مونتاژ مدیریت تقاضا و دریافت سفارشات
توزیع زمانبندی تولید
قیمت گذاری، فروش و تبلیغات ارسال
خدمات پس از فروش
دریافت 11 استراتژیهای عمومی در تأمین بهبود خدمات
کاهش هزینه ها
کاهش سرمایه گذاریها

برای هر نوع کالا یا خد...



مطالب دیگر:
🔗تفکر فازی در مديريت🔗تفکر کلامی🔗تفکر ناب🔗تفكر استراتژيك🔗تفكر فازي درمديريت🔗تقاضای القایی خدمات سلامت مهمترین چالش بخش سلامت🔗تقدم گفتار بر نوشتار🔗تقسیم اموال ميان شرك🔗تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان🔗تقسیم بندی عوامل شیمیایی🔗تقسيم بندي زماني مطالعات سيستم قدرت🔗تقطير ناپيوسته🔗تقنية التحضيرات المعملية🔗تقویت اراده🔗تکالیف اداری و عمومی مستخدمین دولت🔗تکامل سیستم تنفسی🔗تکانه اندازه حرکت🔗تکنولوژی بسته بندی اسپتیک🔗تکنولوژی پرو بیوتیک🔗تکنولوژی پیشرفته سیستم سوخت رسانی🔗تکنولوژی تعیین سطح در صنایع شیمیایی🔗تکنولوژی جراحی گوارش و غدد🔗تکنولوژی فيبر‌نوری🔗تکنولوژی نانو در سخت افزار🔗تکنیک عقبگرد در طراحی الگوریتم