برند یا نام تجاری-50684787

|50684998|download
مشخصات فایل مورد نظر در مورد برند یا نام تجاری آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

حجم فایل : 1.2 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 34
بنام خدا www.parsdigishop.ir



فهرست www.parsdigishop.ir چکیده: یکی از با ارزشترین دارایی‏های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می‏باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه‏گیری می‏شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‏ها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی‏های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.
تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می‏باشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند موثر می‏باشند. البته در این میان وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر ارزش برند دارا می‏باشد. www.parsdigishop.ir برند: طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، مارک، برند یا نمانام، به انگلیسی: Brand یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است.
برند مجموعه گره‌های ذهنی یا تداعیات کارکردی، احساسی، عقلی و مزیت‌هایی است که ذهن بازار هدف را اشغال نموده‌است. تداعی معانی پیوند دادن تصاویر و نشانه ها با برند یا مزایا و فواید یک برند است. این مزایا یا فواید برند است که مبنای تصمیم گیری برای خرید آن واقع خواهد شد.
برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس‏کردن و یا هرگونه ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی صفات و ویژگی‌های خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی می‌کند. برند شامل همه احساسات، ویژگی ها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است؛ برند، برداشت افراد از یک نام است.
برند در فارسی معمولاً برای اشاره به محصول یا خدمتی به‌کار می‌رود که ارزش اعتباری و اجتماعی بالایی داشته باشد. به بیان دیگر «برند» دارای ماهیت اجتماعی است و برندهای قدرت‌مند آن‌هایی هستند که افراد نسبت به آن‌ها حس مالکیت دارند و برای مثال می‌گویند: «این مارک، اسم مارک دلخواه من است». نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آنها انتظار خلق ایده‌های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند. www.parsdigishop.ir کالا چيزی است که در يک کارخانه توليد می شود، اما يک برند آن چيزی است که مشتری آن را می خرد. يک کالا ممکن است از سوی يک رقيب تقليد شود، اما يک برند چيزی منحصر به فرد است. يک کالا خيلی زود از رده خارج می شود، ولی يک برند موفق پايدار می ماند. استفن کينگ
خلق يک برند به نبوغ، ايمان، و پشتکار نياز دارد. ديويد آگيلوی
ی...



مطالب دیگر:
تحقیق نيروي انساني و بهره وري كسب و كارتحقیق هدف از تشكيل دفتر اقتصاديتحقیق هيوريستيك‌ هاتحقیق بررسی هزينه يابي كيفيت در پروژه هاتحقیق بهره وري و اصلاح سيستم هاتحقیق نوآوري های مالیتحقیق نوع ‌شناسي سيستم‌ هاي اطلاعاتتحقیق نيازسنجي آموزشي پايوران نمساپاورپوینت مروری برآناتومی و فیزیولوژی قلبپاورپوینت مسمومیت با منواکسید کربن(قاتل خاموش و نا پیدا)تحقیق MIS در مدیریتتحقیق طرح ریزی توزیع نیازمندی هاتحقیق بررسی يك مدل تصادفي مربوط به تصميمات استراتژيكتحقیق تهيه خط مشي يكنواخت برحسب وظائف و مسئوليتهاي حفاظتيتحقیق مديريت آموزشي اصول و کاربرد آنهاتحقیق سنجش ميزان آمادگي شركت آب جهت اجراي سيستم ERPتحقیق بررسی مدیریت منابع ضایعات شهری160 نكته در مديريتتحقیق مركز اطلاعات و مدارك علمي ايرانتحقیق مستندات سيستم مديريت كيفيت روش اجرايي كنترل اسنادپاورپوینت مطالعه حرکت بیماری در جمعیت گیاهیتحقیق در مورد مشاوره کودکان به همراه پرسشنامهتحقیق معماري سازمانيتحقیق مقايسه توليد ناب با توليد دستي و توليد انبوهتحقیق مشکلات اصلی یک سازمان